fredag 9 september 2011

Fredagen from hell

Mitt möte drog ut på tiden så jag missade superroliga nätverkslunchen.
Hastade iväg, kom lagom till kön Gud glömde och satte mig ner med
snyggkollegorna i en kvart med en kopp kaffe- tyckte det var mer värt
att ta nåt snabbt på vägen. Sprang förbi nåt hälsoställe och fick med
mig en fantastisk grön ärtsoppa med mynta i en mugg, samt en typ
chokladboll, fast med nyttiga saker i stället.

Gick och njöt i solen och drack ungefär 8 små klunkar soppa. Satte mig
i bilen. Svängde första svängen. Muggfan går sönder och jag får soppa
i hela Pimpmobilen och mig själv. Sätter i mig chokladbollen, men
eftesom mitt blodsocker åker berg- och dalbana om jag sätter i mig nåt
som ger det en skjuts på fastande mage, börjar jag istället
kallsvettas och få yrsel. Då ringer min chef, och meddelar att jag har
en heldag på kontoret 8-21 en dag jag verkligen, verkligen behövt på
mitt uppdrag för att jobba ifatt andra saker. Tillbaka till kontoret
har min dator kraschat. Nu har jag huvudvärk och vill slå nån på
käften.

Jag hatar den här fredagen just nu.

4 kommentarer:

  1. Jeeez nu är det faktist himla synd om dig! det var lite väl mycket - förstår om du mest känner för att slå nån på käften! Hoppas resten av dagen blir någorlunda ok :)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Finns det inget lämpligt offer att slå då? Nån kille som varit dum? Nån kollega som förtjänar lite ilska? Nu ska vi ju visserligen inte förespråka våld här men du kanske kan skälla lite? Åtminstone.

    SvaraRadera
  3. Usch vilken dag:( Jättekramen till dig!

    SvaraRadera
  4. Tänkte att du behöver kanske en lite tröstekram? :)

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!