söndag 24 juli 2011

Back to basic

Så är den sista skälvande semesterdagen till ända..... det har varit fyra ljuva veckor må jag säga! Jag har ätit glass i tre olika hörn av Sverige, badat i pooler, åar och hav, träffat coola bloggbrudar både planerat och oplanerat, kurerat katter, varit på outlet och inte köpt en endaste pryl till mig själv, lunchat på en båt, solat precis lagom och promenerat för lite, gått upp ett kilo och avnjutit massor av goda efterrätter. Jag har skrattat, gråtit (idag. För Norge. Vad nu det har med min semester att göra egentligen) och träffat massor av vänner man aldrig hinner med annars. Det har varit alldeles, alldeles underbart!

På spisen puttrar dillkött på kyckling (jepp- jag har sett på Ernst!) till morgondagens matlåda, vi har städat hela lägenheten så veckan ska starta hyfsat positivt och på torsdag drar jag i fält och är borta två veckor. Vardagen har börjat.

8 kommentarer:

  1. Åh, jag har har 2 veckor tills jag är där...fniss

    Helena

    SvaraRadera
  2. Låter som en riktigt härlig semester, precis som det ska vara :) Men ibland är det skönt att komma tillbaka till rutinerna igen.
    Peppkram

    SvaraRadera
  3. Den dillrätten med kyckling ska jag nog också prova. Hojta till om du tycker den är värd att göra. Kram och lycka till på jobbet imorgon.


    Jag har tre veckor semester kvar.

    SvaraRadera
  4. Har en vecka kvar. Låter som om du har haft det rätt bra:) Även jag vill veta om dillkycklingen är mumsig! Kram

    SvaraRadera
  5. Låter som en Bra semester ,trotts kissarna .Vi får snart hem vårat lila odjur OM ja längtar JAAAAAAA!!!!

    Så kul träffas var det också.Du retade min skratt nerv inte alla som lycka med ;)sådär äkta inuti ...Även om jag är en gladskit med lätt till skratt "LER"
    Ha de gott på fältet .
    Kram ,,fattar inte hur du står ut se Ernst !?
    Hahahahah han är förmycket bara !Även om han gör en del bra .

    SvaraRadera
  6. Ska stå LILLA ODJURET !!!
    Inte Lila hoppas jag hahhhahaha

    SvaraRadera
  7. Haha tack så mycket! Tack själv, var super trevlig, får vi allt göra om igen! Hoppas du får en bra första dag på jobbet efter semestern :)
    Kraam

    SvaraRadera
  8. Vi är med glad att ni haft det skönt, vi är glad att katterna är hem igen..... ingen kö fram för dörren på morgonen när man går ut....

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!