onsdag 27 juli 2011

Seeeegt i semestertider

Kafferast på jobbet... fast det är ju stor vits med när ingen ändå ska fika? Tar en mikropaus istället, slösurfar, dricker kaffe, äter keso och banan *ja jag vet att det är kolhydrater i banan... men nån jäffla måtta får det väl ändå vara?* och lyssnar på Amy Winehouse-special i P3. Typ så. Det finns inte så himla mycket annat att göra, nackdelen med mitt jobb är ju att jag allt som oftast är beroende av andras input får att få mitt egna gjort- och det är ju halvsvårt när alla är på semester liksom?!
 
Igår var en myskväll med Mumlan, taco på menyn och glass med banan, chokladsås och saltade solrosfrön till filmmys med senaste X-menfilmen. Den var faktiskt bra! Lite för lite Wolverine, men vaffa det får gå ändå=)
 
Nu ska jag fortsätta fundera på om jag kan få nåt ur händerna. Det kommer jag nog fortsätta med till ca kl 16 idag skulle jag tro.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!