fredag 29 juli 2011

Nedräkningen har börjat

Klockan 14 idag sätter jag mig på ett tåg för att vara borta från min familj i två långa veckor.... lite av en prövning för en kontrollfreaksmamma!
 
Jag ska försöka uppdatera bloggen med mina prövningar mobilledes, samt även läsa lite hos er på lediga stunder, men jag har verkligen ingen ANING om vad som väntar, jag har inte fått ut nåt schema så det kan bli hur jobbigt eller hur ledigt som helst. Det enda jag vet är att det kommer bli mycket fysisk träning samt mycket social interaktion, vilket ju kan vara ansträngande nog- tur man är konsult och van vid kallprat med främmande människor?!
 
Håll tummarna för mig nu ty kom ihåg- när ryssen kommer är det såna som mig ni får förlita er på i försvaret av Svea Rike;-)

5 kommentarer:

  1. Om du tror att man få ett schema, då skulle kriget vara mycket lättare att vinna. Hoppas du orkar att tar order från mindre begåvade som har högra rang än dig....

    SvaraRadera
  2. Hahhaha Spännande !
    Håller tummarna du får en rolig,givande upplevelse .
    Mvh Jenny

    SvaraRadera
  3. Ja om ryssen kommer och du är redo då känner jag mig mer än trygg. Ha kul, tänk på det som Mamo skriver och hinner du inget annat; tänk på att bloggandet går först!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det känns tryggt!

    Ang kappan, så är du inte dum du! ;-) Jag borde väl klara av att byta knappar med mina knapphändiga (det där dåliga skämtet bjuder jag på) sykunskaper. Får nog ta mig till HM och prova modellen.

    SvaraRadera
  5. Du kommer att skrämma skiten ur ryssen;) Kram!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!