tisdag 19 juli 2011

I carried a watermelon.....

Idag tog jag familj plus ett lånebarn med mig och åkte till Jönköping, den lilla pärlastaden vid Vätterns strand. Det är alltid kul att göra nånting annat, se en annan stad, andra fik och andra gator, och mycket längre har vi ju inte kommit den här semestern pga kattjäklarna…. Och där stötte jag på ingen mindre än Sannibus! Min första tanke var hur otroligt lång och snygg hon var- hallå, det FINNS faktiskt regler om hur slitna småbarnsmammor ska se ut, och inte är det solbränd, fräsch och rågblond i alla fall, men det har visst ingen talat om för den puddingen. Naturligtvis öppnade sig min stora grodmun med och det första jag säger är just ”vad du är LÅNG!” Joråsåatt. Nu vet jag hur Dirty Dancing-Baby kände sig: I carried a watermelon…..

Dock: oerhört kul att träffa dig Sannibus! Överlag är det oerhört kul att träffa bloggfolk- man känner på nåt sätt varandra, fast man inte gör det? Och det betyder oerhört mycket att få ett ansikte till den person man läser om, ofta mer eller mindre dagligen!

I morrn blir det dessutom bloggfika med Anna Drott och annat coolt folk. Ibland har man tur- massa trevligt folk på en och samma vecka!

3 kommentarer:

  1. hahahahahaha Du jag tänkte inte alls på det på det sättet! hahaha du är för jävla rolig! Kul att ses! nästa gång hojtar du till så njuder jag på fika! Puss på dig

    SvaraRadera
  2. Visst är hon läcker den goda Sanni! Du är inte så illa pinkad själv, fast jävligt mycket kortare då;) Kram!

    SvaraRadera
  3. Kan medddela att vi sitter i samma båt.
    Tror att min första kommentar då jag träffade Sanni var identisk med din - känns som damen ifråga har hört den både en å två gånger.

    I övrigt så har jag den äran att tackaen av de coolaste, snyggaste, festligaste och mest vältaliga kvinna jag haft den äran att läsa för den vänliga kommentaren tillika komplimangen på min födelsedag.
    The force will came right back!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!