lördag 11 december 2010

Amen OFTA

En rask morgonpromenad i översaltad nollan-snö har satt sina spår i mina vader kan jag säga!! SATNAM HAKUNA!

Jag skrev ett jääättelång inlägg här idag som jag suddat- jag insåg att det skulle ge mig utmärkelsen Bitch of the Year i family of Fucking Everything ännu en gång och jag har banne mig slut på hyllplats för de pokalerna.... Iställlet tänker jag straffa min samtid med att låta en viss person som det alltid står på Facebook - jag vill inte peka ut nån men det börjar på Odd och slutar på Molla och handlar om nån som är född 1999 och följdaktligen är ett jäffla pubertetsmonster ovanpå sin monsterdiagnos- hänga med på restaurang ikväll och totally röja (alternativt kolla om man för ytterligare en tjuga kan hänga undan henne i garderoben. Det beror på vilket humör jag är på....). In your face världen liksom!

Nån som vill ha en bättre begagnad 11-åring? Eller ett radarparsuppsättning med ett pubertetsmonster, ett ostädat hem, gapiga pälsdjur och en höstdeppig ond doktor- ni får en hyfsat trevlig tonåring på köpet? Alternativt en sliten Queen. Jag kan bo under ett skrivbord och så kan ni mata mig med brödkanter och sillspad? Plz? Om jag lovar att sköta mig? Bättre än vilken hamster som helst, jag lovar att jag kan sova både dagar och nätter om så krävs!

Danko Jones – Had Enough

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!