måndag 27 juni 2011

The Force is strong in the Pimpmobil

Min bil gick igenom besiktningen. Jag upprepar: min bil, av bilverkstan utdömd, gick igenom besiktningen helt utan anmärkning. Inte en prick non so ever- och det enda han ens funderade på att sätta tvåa på var att lyset var felriktat (vilket verkstan borde ha gjort eftersom jag bad dem åtgärda alla småfel jag ev kunde få tvåor på)

Vad jag gjort idag? Varit på verkstan och visat upp mitt blanka besiktningsprotokoll samt deras kostnadsförslag. Jag var en liten smula upprörd.

Vad jag gjort mer idag? Kört runt i min bil. Jag ÄLSKAR min bil! The Force is strong in that one.

5 kommentarer:

  1. Sickna piggsvin på den verkstaden då?! Trodde dom kunde tjäna pengar på intet ont anande kvinna. Tji fick dom:) Kram

    SvaraRadera
  2. Blää för såna verkstäder. BLÄÄÄ!

    SvaraRadera
  3. G.R.A.T.T.I.S! Själv fick jag en gång MVG hos bilbesiktningen för att två veckor senare stå med en oljetanker som helt rostat sönder..

    SvaraRadera
  4. Den gick igenom innan de lagat den? Fattar lite trögt. Du behövde inte laga den alltså? Hm. I så fall är det ju en anmälan som borde in för den lurverkstan!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!