torsdag 30 juni 2011

Semestertider- I´m the Fredde!

Första veckan på semestern, och det enda jag gör är att slöa i min numera för stora bikini.... Helt fantastiskt- I like it! *både att slöa och att bikinin är för stor!* Nu börjar det dock krypa lite i kroppen, så jag var inne på biblioteket och ökade på min skuld lite- 8 böcker *som inte kommer lämnas tillbaka i tid de heller- jag är fan en DÅLIG människa?!* Dessvärre hade jag ju varit provdocka för make-up åt min coola frisör innan, samt att hon suckade högt över min semesteruppenbarelse och dessutom fixade håret på mig med lite nya produkter hon hade, så jag stolpade in på bibblan i jeansshorts, sandaler, linne, stajlat hår och gigantsminkning komplett med lösögonfransar. Joråsåatt....

Pimpmobilen gick ju som vi alla numera vet igenom besiktningen, ett besked ingen räknat med. Igår när jag var ute och körde- kör hela tiden nu, har inte cyklat sen i måndags=)- slog det mig plötslig: Vafalls- jag har ju inte ställt på bilen igen?? Jag hade aldrig trott att den nånsin skulle gå att köra med igen? Slängde mig på telefonen och bad *jodå. Körde in till kanten först, jag lovar* Skitsyster d y att logga in med mitt bank-ID och ställa på den igen. Puh.... nu kör jag lagligt igen!

Och så har vi ju äntligen skaffat oss en rejäl grill med- fick igång den igårkväll! Jag som aldrig varit mycket för det här med grill blev helt förälskad och likt värsta Solsidan-Fredde ställde mig och grillade flankstek, bbq-spett, grönsaker, halloumi, korvar och när allt var färdigt, alla mätta och gasolen avstängd kom jag vid halv tio på kvällen på att jag dessutom ville elda persikor! I lööööv my grill! *Flåt Dr Evil, nu gjorde jag det igen: VÅR grill.*

2 kommentarer:

  1. Singelmamman som inte får kommentera inloggad tydligen30 juni 2011 kl. 15:20

    Inget fint foto på dig i bibblan? Synd.

    SvaraRadera
  2. Haha! Gasolgrill is da shit!! Vill också se bild på lösögonfransar och hela kitet:) Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!