fredag 3 juni 2011

Nya resande?

Tåg är ju egentligen helt fantastiskt? *Jag veeeeeet.... det är inte vad jag brukar säga på väg ner till Göteborg. Men då är jag nästan alltid ensam och allena och har ett helvetesdygn eller två framför mig- nu ska jag ju ha kul med Dr Evil!* För 277 spänn kommer jag 45 mil- slå det med en bil liksom? Hade jag valt att ta barnen med mig hade de kostat 10 spänn vardera=)

Mitt första mål när vi kliver av tåget är- efter hotellincheckning vill säga- en riktigt, riktigt fet glass! Mål två är att vi ska titta på den lilla Havsfrue (Dr Evil) och gå på tivoli (jag). Sen vill jag kika in på Odd Mollybutiken med, men skall icke köpa med mig nåt hem, plånboken ska späkas in för ett större inköp här framöver.

Tjing på ett tag!

1 kommentar:

  1. Tåg is the shit! Om man hittar billiga biljetter... Vill också till köpenhamn, nån gång...

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!