måndag 20 juni 2011

Sista veckan innan semester

Helgen har tillbringats i Göteborg med trevliga kollegor, inmundigande av skaldjur (mer skaldjur än vin faktiskt! Och räkor is verry verry GI med, så det har faktiskt inte varit nån direkt syndarhelg matmässigt!) och en hel del stadstravande i regn. Framförallt har jag fått njuta en hel helg av Dr Evils sällskap, vilket inte är fy skam precis! Rea överallt och det enda jag shoppade var godis till barnen samt en sjal på 32:- på Kappahls barnavdelning- jag frös nämligen om halsen….. Starkt jobbat tycker jag själv såhär i reatider
 
 
 
 
 
!

 

Sista veckan innan semestern. Sköööööönt!

1 kommentar:

  1. Du var mig en dålig rea-shopperska;) Jag kan lära dig om du vill.....Härligt med semester snart. Har nedräkning jag med, 3,5 vecka kvar innan jag strosar runt i Ystad igen:)))) Kram!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!