söndag 8 januari 2012

Back in civilisation!

Så. Nu är jag tillbaka i civilisationen, 2 kg tyngre efter svärmors kakfat, nybliven bilägarex2 *tsss... som om Pimpmobilen nånsin skulle få flytta?! Den är kvar som sommarbarn!* och firade detta med att vägra släppa ratten på 40 mil och för en gångs skull fick Dr Evil sitta bredvid och surfa, jag har träffat min nya svägerska som har hår ner till knäna- på riktigt. Det är sant.- samt har sett 4 avsnitt av Downton Abbey. Och fått en fin halsduk från Indien. Och ätit hemgjort Bounty.

Det ni! Det är vad jag kallar trettonhelg!

6 kommentarer:

  1. Ja, välommen tillbaka till VERKLIGHETEN nu då ;-) hehe

    Låter som du har haft en underbar helg :-D
    Kram !

    SvaraRadera
  2. Låter som en fin helg! Jag mumsade semla på samma ställe vi var och fikade på förra året. Kan väl säga så mycket som att Finspång är samma skithåla som då;) Kram!

    SvaraRadera
  3. Plötsligt kändes min helg som rena sömnpillret!

    SvaraRadera
  4. Hår ner till knäna? Sist jag hörde den meningen var när någon kommenterade en porrfilm ifrån 70-talet.

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!