torsdag 26 januari 2012

Själv är inte alltid bästa sällskapet.....

Jag ska till Stockholm 7-9 februari. Bara därför ska typ coolaste bloggerskorna i världen träffas 6:e februari- då när jag inte är där *Problem med att bjuda in mig själv utan att öht fråga? Öööööööh-nej. Osunt stort självförtroende? Ööööööh- ja.* Och jag är dessutom på kurs 3-5 också- om jag är borta mer tror jag Dr Evil skiljer sig. Och det skulle jag ju inte gilla....

Idag har jag mindre hår. MYCKET mindre hår. Så lite hår så vår assistent på jobbet hejdade sig mitt i morgonhejet. I like it=)

Dock, för att komma till den viktiga frågan: nån som har lust att leka nån kväll med mig nästnästa vecka? Typ en fika, eller ett glas vin, eller en lång promenad? Förra gången jag slängde ut den frågan fick jag träffa en helt awesome tjej och göra nånting jag aldrig trott jag skulle göra och hade typ jättejättejättekul (samt frös om fötterna. Och jag som gett bort mina näbbstövlar?!) Undras om jag har samma tur en gång till? Förbarma er nu. Tänk på hur mycket jag hatar hotellrum! P.S jag är ganska pank också. Samt ska jobba dagen efter. Och inte är jättebra på att hjälpa till att måla om garage e dy om det var nåt sånt ni hade tänkt er.

5 kommentarer:

  1. Du vet verkligen hur du ska marknadsföra dig själv... inte. Var inte så blygsam! Du är underbar att träffa, och jag skulle gärna (det vet du :-) frysa fötter igen med dig. Men alla ni andra som inte är uppbokade som jag är 7-9 feb, kom igen, passa på att träffa en livs levande underbar rolig knasig(!) Queen! Ni kommer inte att ångra er.

    SvaraRadera
  2. Och vad fan bor jag inte i Stockholm för då?! Men lyllos dig om du får till en träff med Frösötös! Hon är ur-go! Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag vill också bo i sthlm... i alla fall dom där dagarna!

    SvaraRadera
  4. Jaaa men vad farao - med risk för att bli avslöjad som en av de mest patetiska bloggorskerna som du stött på, ever så anmäler jag här med mitt intresse att stöta ihop med den coolaste fucking lady som någonsin har skapats.
    Hur lät det där???

    Jag finns redo för en enkel AW (obs endast om vin ingår) helst den 8:e - kan Frösötösen då också så vore det perfa.
    Jag finns med utgångspunkt vid Centralen och mina kontaktuppgifter är inte särskilt svåra att hitta eftersom jag envisas med att basunera ut dem på bloggen :)

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!