fredag 21 september 2012

Arla morgonstund i obygden

Det värsta med Campadre är att deras kampanjer börjar klockan sju- precis då när jag sitter mitt ute i skogen utan eller med fläckvis täckning..... Den här gången skulle jag dock inte ha nåt, vare sig från OM eller Pilgrim, och tur var väl det för när jag väl hunnit ur radioskuggan och kollade så var det ingenting som tilltalade mig i alla fall:-)

Idag är det fredag, det är lite övertid på schemat, det är lite presentinköp, det är lite städning, men det är en BRA fredag. Den känslan tänker jag hålla hårt i idag!

2 kommentarer:

  1. Blev inget Campadrande för mig heller. Visst sjutton ska vi ha en bra fredag! Kram

    SvaraRadera
  2. Japp. Bra fredag här med!
    Önskar dig en fortsatt härlig fredag!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!