fredag 14 september 2012

Gör inte många knop

Idag är jag fortfarande förkyld, febrig och allmänt lat. En omgång True Blood väntar, det är ungefär vad planer som finns för dagen. Mamo å andra sidan tänkte dra två operationer på en och samma dag- varför fegköra liksom? :-P

Jag har tyvärr inte testat B&J-metoden än *säkert därför jag fortfarande är sjuk- jag är banne mig säker på det!*, jag gillar fortfarande det faktum att vågen äntligen börjar gå åt rätt håll igen lite för mycket för att ge mig på det där med glassen.... Men i helgen ska jag på drinkfest hos Yeah-nny, där även en av landets värsta- värsta som i största, bästa, duktigaste- sockarbloggerskor medverkar, och hon har- jag darrar faktiskt lite på handen när jag skriver detta!- lovat att baka åt oss! My oh My oh My oh MY säger jag bara! Och det tänker jag äta. Var så säker. Jag ska dricka lite drinkar också, även om just drinkar inte är en svaghet jag har utan dricker jag sprit dricker jag den snarare outspädd, få saker slår en riktigt kryddig, distinkt rom, men kakan. KAKAN! I rest my case:-)


Rodriguez – Sugar Man

4 kommentarer:

  1. Låter som en trevlig date du ska på. Krya på dig! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Kram från en till som drar i sig drinkar i detta nu! I ca 25 graders värme;)

    SvaraRadera
  3. Kommenterar i positiv sett, att det blev ingen operationer idag...
    skönt att slippa dom, tyckte jag... men blev en pump med smärtlindring.
    Hoppas du vill ta en an dom drick, på min bekostnad, ( passar nämligen
    inte så bra ihop med min medicin, tror jag )och du är värd det.....
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tittar bara förbi och säger hej och önskar ett snabbt tillfrisknande - True Blood hjälper ju mot det mesta :)
    Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!