onsdag 5 september 2012

Dagens bra grejer förresten!

 
  • Skicka blommor på nätet. Igår fick jag nästan dåndimpen när jag insåg att en ganska modest liten bukett med några rosor och nån gerbera skulle gå på 350 spänn för att plockas ihop och levereras vid dörren, men nu när jag sovit på saken tycker jag det är rätt ok för en bra service? *förutsatt att den kommer fram. Jag kanske får möjlighet att återkomma i ärendet:-)*
  • Apotekets webbshop. Love it!
  • Minnetonkas. De är så mjuka och sköna att jag allvarligt funderar på att dansa regndans i fikarummet sen!
Mindre bra: min chevrématlåda har läckt inuti en mockaväska... Men det kunde varit värre. Det kunde ju varit en matlåda UTAN chevré som läckt? Vad är väl en dag utan chevré liksom?

2 kommentarer:

  1. Ja, men du är ju härlig. Lust att dela med dig av den utläckta chevren? Kram

    SvaraRadera
  2. Nämen, inte ska du skicka blommor till mig;) Kram på dig din osttoka!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!