lördag 29 september 2012

Mitt livs bästa prenumeration

Har just klivit ur duschen efter att ha använt en del av innehållet i mitt livs första Glossybox- och jag är redan övertygad om att det här är mitt livs bästa prenumeration nånsin!

I övrigt är vi nere hos Svärpäronen i väntan på ytterligare släktinvasion. Jag har tagit en smärre morgonpromenad och planen var att springa en sväng, men ärligt talat är jag helt utpumpad, jag tror faktiskt det är sviterna efter att det är över med Bruket, min kropp slappnar av och varvar ned. Jag tänker lyssna på den, sova middag efter den gigantiska stekmåltid som snart skall intas, äta massor av kakor och ha ett True Blood-maraton framåt kvällskvisten. *Osocial- jo jag vet. Jag brukar ursäkta mig med att när vi väl är här nere kan det vara rätt skönt för Dr Evil att umgås med sin familj en stund utan att jag är med:-)*

Springa kan jag göra i eftermiddag istället. Eller inte:-)

 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!