fredag 30 november 2012

There´s nothing like the smell of battery in the morning!

Inspirerad av Dobre Futro åt jag fattiga riddare till frukost idag. Lunchen tillbringas med Blond Beauty och innehåller därmed både trevligt sällskap, halloumi samt efterrätt- kunde helt enkelt inte bli bättre! En glad överraskning väntade på jobbet, jag ska köpa adventspynt idag och nästa vecka kommer jag smälla i mig inte mindre än (delar av) TVÅ julbord! Det ni!
 
Som tidigare nämnt så älskar jag att jobba med nördar. Arbetsdagen kan innehålla de mest fantastiska diskussioner och frågeställningar! För att dela med mig till er av all denna oändliga visdom jag ständigt får ta del av, vill jag idag uppmana alla er som har en Galaxy-telefon att lukta på ert batteri och dela med er av hur det luktar. Vi har redan konstaterat att Andreas batteri luktar kokos, mitt hibiskuste och Jonas päron-vanilj. Är inte livet bra förunderligt så säg?

2 kommentarer:

  1. Menar du på allvar att batterierna luktar olika?! Men jag håller med dig, nördar är bra goa! Kram

    SvaraRadera
  2. Har tyvärr ingen Galaxy men träffar jag någon med en sådan så lovar jag att "sniffa" batteri!
    Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!