tisdag 11 december 2012

Lilla julbordet

Jag var verkligen ofantligt nöjd med mig själv som redan vid lunch tänkte på att jag ikväll får en glutenallergisk fikagäst och därmed kokade ihop lite pannacotta att bjuda på. Nu kommer hon om en timme och jag kunde ju tänkt på att hon kanske borde få lite mat också, och lämpligen bör ju den också vara glutenfri.... och vi har inte handlat på en vecka och jag ooo-hooo-rkar inte pulsa ut i snön.

Om man bjuder på bara prinskorv, är det ok att kalla det för mini-julbord då?

1 kommentar:

  1. För mig skulle det vara ett alldeles utmärkt julbord;) Har läst tillbaka om din stackars dotter. Jag får såna här funderingar om hon tog svininfluensasprutan. Narkolepsi heter det väl som en del har fått. Med tanke på tröttheten....Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!