lördag 15 december 2012

Seriöst programmerarjävel?!

I en av alla de otaliga graviditetsappar vi har i våra mobiler har Dr Evil läst att som partner är det viktigt att man stöttar sin gravida kvinna att motionera, t ex cykelturer eller promenader. Därför tycker Dr Evil att vi ska ut och promenera nu och vägrar ge sig.

Seriöst? Vad är det för efterbliven programmerarjävel som gjort den appen? Har ni sett vädret ute? Jag tänker inte ge mig ut och vardagsmotionera i det här om så nån BETALADE mig för det?


2 kommentarer:

  1. Nä fy fan - stanna inne! Jag har varit ute i kulingvindar med issnö i massor och jag tänker inte lämna hemmet förrän på måndag morgon.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vilken störig app! Kan du inte roffa åt dig hans mobil och råka radera lite?;)
    Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!