söndag 27 januari 2013

Citronkladdkaka och får det lov att vara lite mjölk i kaffet?

Idag har jag testat på två ytterligheter- dels fantastiska GlamMom med fantastiska fina mammagrejer där supergulliga tjejer med en egen playlist  och produktnamn som Hot Milk och Fast Food hjälper till att hitta de perfekta bröstbeklädnaderna, och dels Mekonomen för att hitta en bilbarnstol där en rockabilly-look-a-like med amazing polisonger visade sig ha varit på utbildning i torsdags och därmed visste allt- ovärderligt för en ingenjörspappa och en febermamma! Samma kille har tidigare krängt allt från bilskrapor till cykelhållare till tejp till oss och vi har obegränsat förtroende-alla blivande föräldrar borde få tillgång till en egen Mekonomen-Mats helt enkelt!

Vem kan motstå liksom?! Bilden snodd från nämnda GlamMon
Nu kommer snart min egen mamma förbi på citronkladdkaka och sen tänker jag däcka igen. Jag tvivlar på att jag kommer jobba i morrn (=ni lär bli bombade med meningslösa inlägg hela dagen...) eftersom både huvud, hals och kropp värker och jag helst vill gråta utan anledning- vem vill gråta när det finns citronkladdkaka liksom?!

1 kommentar:

  1. Krya på dig! Ät mycket citronkladdkaka så blir du snart frisk igen:) Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!