torsdag 17 januari 2013

Dagens intoleranta missnöjesyttring

1) Varför envisas medelålders välvårdade män *med välvårdade menar jag män som kan eller inte kan se bra ut av naturen, men som vårdar sitt yttre och månar om det, de är snyggt klippta, luktar allt som oftast diskret gott, använder handkräm och glömmer aldrig att putsa skorna. Kort sagt människor som gör vad de kan av sitt utseende och egentligen använder det på bästa sätt?* med att använda fucking polotröja under fucking kavaj? Aldrig snyggt, hör ni det medelålders män, ALDRIG!
 
2) Människor med stora feta SUV:ar som kör som om de hade en liten Fiat. Och ja, du käre arbetskollega som försynt frågade mig i morse om jag hade haft en nära-döden-upplevelse: det var ett könsord du inte hörde, men såg mig artikulera.
 
Nu går jag och käkar frukost. På arbetstid. Och nåde den som ställer sig i vägen:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!