måndag 7 januari 2013

Long time, no uppdatering....

Ledigheten har varit skön- dvs jag har inte lyft ett finger på två veckor! Jag känner mig som en otymplig, uppstoppad ko med sex appeal som en söndertumlad filttoffel, och som vanligt när jag inte riktigt vet vad jag ska göra åt min allmänna uppenbarelse tog jag bort allt mitt hår. Kanske inte helt genomtänkt med en extrem kort pojkfrilla när resten av kroppen ser ut som en proppmätt orm som just svalt en hel ko- citat Dr Evil- men å andra sidan är det Fantastiskt. Skönt.
 
Jag ska försöka producera en bild of the day snart. Kanske. Om jag hittar en morgon där jag åtminstone inte får skrämselhicka själv av att gå förbi spegeln:-)
 
I övrigt är det tillbaka till vardagen, vilket för min del inte var några större stötestenar. Eftersom jag har förmånen att få jobba med helt fantastiska människor som inte ens informerar mig om problemen förrän de redan löst dem själva *på ett bra sätt* så jag behöver aldrig oroa mig, så kom jag tillbaka till en ganska tom mailbox, det enda som fanns var att jag behövde skicka iväg en bekräftelse. Typ så. Och så rumsterade vi om lite i konsultlandskapet så vi numera sitter tillsammans i vårt lilla team, och precis just nu har vi ganska mysigt här inne i vår lilla del av världen:-)
 
Ska se om jag kan slänga ut en veckomatsedel senare ikväll. Jag var rätt nöjd med den den här veckan faktiskt:-)

4 kommentarer:

  1. Välkommen vardag säger jag med. Men väntar en extra dag hemma i stillhet. Lyx på högsta nivå!

    SvaraRadera
  2. Låter som en helt okej måndag!

    SvaraRadera
  3. Tack för post du underbara människa! Du ska bara veta vad det värmde! Kram

    SvaraRadera
  4. Haha! Låter som om du behövde både vilan och klippningen ju! Så får det lov att vara ibland! Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!