tisdag 22 januari 2013

Yet another day of our lives

Jag kände ryggvärken redan igår, tillbringade gårkvällen på golvet framför soffan istället för i den, samt tillbringade natten på Dr Evil. Upplevde dock att jag sov som en stock, något jag var ganska ensam om att göra eftersom Dr Evil hade dels en tung varm snarkande mamma med kulmagen i hans svank, och en bäbis som sparkade på samma svank genom nämnda mammas mage... Jag tror det är det som menas med solidarisk graviditet:-)

Dagens sämsta: att jag glömde *inte tog med* datorn på jobbet igår så att jag därför fick ta en promenad idag för att hämta den. Hej sammandragningar!

Dagens bästa: att jag glömde *inte tog med* datorn på jobbet igår så att jag därför fick ta en promenad idag för att hämta den. Stegmål för idag uppnått redan kl 9.00- hepp!

2 kommentarer:

  1. Haha.... Klart ni ska dela på graviditeten! Hoppas du fick lite vila så. Kram

    SvaraRadera
  2. Å så där sov jag med varenda natt med Ella i magen. Skitmysigt tyckte Nicklas! Men med Jonathan blev det inte lika ofta.

    Hoppas ryggen känns bättre!
    Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!