söndag 8 maj 2011

Flyt

Min förhatliga Götetvistelse började med att X2000 var en timme sen.... Det var dock tåget dessförinnan med- så sent att det.faktiskt var ifatt mitt tåg, så snabb och rådig *läs bufflig* som jag är högg jag en SJ-människa och bokade om. Min plan om att se på film hela resan gick dock om intet: min dator installerar uppdateringar, har gjort så i em timme nu och lär fortsätta en timme till.

Mina röda träskor fick jag sålda- men upptackte när jag skulle tvätta av dem att de släppt i sulan! Skit.... Tur jag inte hann få iväg dem utan att se det först. För att ge en uppfattning om exakt hur mycket mina fötter krympt kan jag ju berätta att jag förr drog storlek 39, om det var breda skor kunde en 38 funka. Hemma hos Ömma Modren idag testade jag hennes fantastiskt snygga röda Calou träskor, Nina i rött, stl 36. De satt, utan mån för tårna dock, helt perfekt. FATTA vad mycket nya skor jag måste köpa?? Dr Evil kommer hata mig- inte för att vi har gemensam ekonomi så att han måste betala för mina shoppingräder, men han måste däremot höra allt mitt ältande och velande om vad jag ska köpa för nåt. I morrn ska jag och min salsadansande vän äta räksallad och dricka vitt vin. Det kommer bli grej of the day, för att inte säga veckan:-)
Published with Blogger-droid v1.6.3

2 kommentarer:

  1. Skoköp är ALLTID legitimt att köpa. Hellre havregröt och fil till nästa lön.

    SvaraRadera
  2. Håller med ovanstående talare:) Kram!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!