tisdag 17 maj 2011

Nu börjar vi om

Jag ber om ursäkt för min frånvaro, men sista tiden har varit hektisk! helgen kulminerade med ett sjukhusbesök, dit jag av nån outgrundlig anledning tog med mig Mumlan- som svimmar av sjukhus.... detta resulterade i en trasig läpp och en svullen fot, samt en hel del uppståndelse. Detta fölljdes av en tripp till Göt-la-fucking-borg med en tvåsiffrig-timmes-arbetsdag utan lunch, och jag blir inte särskilt trevlig av att inte få nån mat.

Men nu är jag tillbaka hem igen, jag har en festlig vecka som visserligen börjar med tandläkarbesök för Odd Molla men i övrigt innehåller en hel del skoj som luncher med trevliga människor, vara makeupmodell, motorsport- wiiii, men jag tänkte ta med en ljudbok och le vackert om nån ser ut som om de pratar med mig?- samt sommarstugevistelse och vin under den blommande kastanjen med efterföljande firande av Ömma Modren, Skitsyster d y samt Skitsvåger d y.

Och med lite tur får jag köpa de här för förundransvärda femhundra spänn... håll tummarna! *eller ja. Inte just de där. Ett par likadana*

5 kommentarer:

  1. Mycket trevligt med andra ord! :)

    SvaraRadera
  2. ursäkta det konstiga tecknet - jag har korvfingrar! ;) ska det vara

    SvaraRadera
  3. men mumlan fick glass på sjukan !!! ( jag med )

    SvaraRadera
  4. Makeup-modell låter roligt! Bilder när det är gjort tack! Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!