tisdag 24 maj 2011

Vind i håret och sol i ansiktet

Var på ett helt underbart Afro Power-pass igår, utomhus med vinden i håret, solen i ansiktet och bara fötter i gräset.... LIVSKVALITET! Den timmen gjorde resten av min vecka.
 
Annars snurrar det på som vanligt. Lite jobb, lite barn, lite avslutningar, lite matlagning och lite tv-tid. Datortid får däremot stryka på foten, vilket ni kanske märkt av=) Allt har sin tid, som morfar brukade säga (konstigt nog var alltid den tid det tog att noggrannt stoppa pipan ALDRIG det som fick stryka på foten dock?) Idag blir dock en lugn dag. ALla mina roomies är ute och fladdrar, så stereon går snart på *och jag tänker måla naglarna på arbetstid. Eller ja.... de kommer få torka på arbetstid iaf, de är redan målade, tidseffektiv som jag är så gjorde jag det medan jag startade upp datorn!* Sen har jag ett skojigt möte i eftermiddag out-of-office men ändå inom jobbet, och efter jobbet tror jag banne mig jag ska slå till på en Body Combat!
 
Hoppas allt är väl med alla- jag läser, jag är bara usel på att kommentera.... Stor kram och må icke regnet blöta ner er *om ni inte själva vill det*
 
 

2 kommentarer:

  1. Stor kram tillbaka och håll en välmålad tumme(nagel) att det inte regnar vid 18-tiden ikväll och fram till 21, då ska jag springa och sen ha picknick och vill inte bli blöt.

    SvaraRadera
  2. Känner igen fenomenet så väl ! Men det är rätt som morfar sa :-) Allt har sin tid & hinns det inte med, då går ju inte värden under för det, eller hur ? :-)
    Afro Power pass ? Öh... låter jäkligt..... svettigt.....
    Ha du åxå en finfin dag, trots allt det våta som ramlar ner från himlen !

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!