tisdag 24 maj 2011

Tragik på hög nivå

Herregud vad jag blir uttråkad av att sitta själv på kontoret!! Jag har dansat till Timbuktu, diskuterat kungafamiljen med Blond Beauty på chatten, anmält mig till utlottningen av företagets semesterstuga, målat tånaglarna igen, läst igenom dokumentutseendesförekrifterna en gång extra, rättat miljoner stavfel och formateringsfel efter min kollega (han ska skråen i mig få brinna när han visar sig här igen!) och headbangar just nu till Motorhead. Deprimerande. Men jag har faktiskt fått iväg en hel del jobb, så det är säkert nyttigt och prestationsskapande att vara ensam.
 
Men tragiskt, tragiskt långsamt och ACK så tråkigt.

1 kommentar:

  1. Herregud, vad är det för jobb du har? Är det fas 3 sysselsättning?

    Helena

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!