torsdag 5 maj 2011

Träskor säljes


Swedish Hasbeens with HM har anlänt. Tyvärr passar inte dessa mina knubbiga små fötter- de är helt enkelt för breda! *mina fötter.... inte skorna....*

Så: finns det nån därute som jättegärna ville ha dessa men aldrig hann få tag på dem på HM? Stl 38, svarta, ganska smala i foten. Säljes för vad jag gav, dvs 499:- vackert avrundat till en femhundring jämt. Frakt går på 60 spänn för skor har jag bestämt för mig.

Sen har vi dessa också. Mina beloved, underbara, knallröda kärestor till lackröda ljufvlingar! Jag har nog gått ner i vikt även i fötterna, för de här glappar!! Använda en sommar, ytterst bekväma, handgjorda svenska av den ytterst kompetente Markus på Dojjan. Stl 38 men rejält breda, 300:-+ frakt 60:-


Det är med sorg i hjärtat jag säljer dem- det är min barndoms drömsko och jag är rätt säker på att innan sommaren är slut har jag köpt nåt liknande i samma röda färg=(

Skorna live in action. Samt nästan 10 kilo mer fläsk på QfE.

Det är bara att lägga en kommentar här alternativt dra ett mail till mejlamia@gmail.com vid intresse. De röda skorna säljer jag bara till den som kan ge dem ett gott hem och älska dem lika högt som jag gjort, det är nog därför jag inte kunnat förmå mig till att lägga ut dem på Tradera tror jag- är man konstig eller är man konstig ibland?!

P.S CLE och Life of Linda- ni två har naturligtvis förtur, jag vet ju hur fruktansvärt förtjusta ni brukar vara i mina skodon....:-P

5 kommentarer:

  1. Är hon månne lite ironisk nu;) Som tur är har jag större fötter än dig din pygme! Och jäklars vad snygg den hemma-sydda Blues skirten är:) Kram!

    SvaraRadera
  2. Mäh åh! Varför har du så pyttesmå fötter? *muttrar*

    SvaraRadera
  3. Jag blev verkligen glad för din kommentar:) Att få en velourkomplimang från någon som inte är så förtjust i velour smäller högt!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Hehe kan se Carina framför mig i de röda träskorna. ;-)

    Själv tycker jag de är kanonsöta och bara älskar träskor men 38 är inte min storlek utan snarare 39 eller för att vara exakt så är det 38,5.

    Önskar dig en kanonhelg!

    Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera
  5. Coola!
    Har testat o tyvärr passar dom inte mina fossingar heller :(

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!