lördag 3 december 2011

Fjäder i ha... jag menar håret!

Såsar runt i lördagstempo i väntan på kvällens happening, och den blivande bruden är så vacker så jag nästan dör. Seriöst.

Har just varit och klippt mig. Slängde in en lilasvart färg, och så fick min frisör lägga in en grå fjäder med. I like. Bilder kommer sen, ihop med resten av outfiten. Jag får be min bloggcampadre anna att fota.=) *jag länkar inte. hon har låst blogg, dessutom har jag en nyfiken dotter som läser här och som känner nämnda anna*

Jag får avsluta mitt uppdrag vid årsskiftet. Det är blandade känslor- jag trivs ofantligt bra, jag älskar stället och jag älskar människorna, och jag älskar hälften av arbetsuppgifterna. Den andra halvan är mindre skojig, och jag utvecklas inte längre. Men alternativen min chef bollar just nu är inte så roliga.... vi får se. Jag har en del egna spår att utveckla med.

Det här är en sån period i livet det vore helt perfekt att landa, tänka efter och vara mammaledig. Tror ni Dr Evil tycker likadant där? Nej.... inte direkt.....

Min version

Dr Evils version

Men det är ju jag som har rätt. Som alltid. Dr Evils uppfattning när vi träffades och jag dubbelkollade "du VET att jag har barn va? De är liksom med i kittet" var "ingen fara- barn har ju ändå ingen personlighet innan de fyller 15-16 va?" Man kan lugnt säga att han fått äta upp det uttalandet många gånger!

Nu ska jag åka och köpa hårspray. Samt chokladkalendrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!