fredag 23 december 2011

Rött vare här!

Igår hittade jag mitt livs drömjacka- en röd skinnjacka (nääää... inte äkta skinn. Jag erkänner!) för fantastiska 699:- på MQ. Fanns den kvar i min storlek? Nej. Fanns den kvar på webbshoppen? Nej. Finns det en nästan likadan på rea på idiotwebbshoppen som ger mig 40% rabatt på valfri vara som kompensation för att de klantade sig jättejättemycket? Ja. Är den i min storlek? Nej. Finns samma nästan-likadana-jacka i rätt storlek på andra webbshoppar, bl a fucking Nelly.com där jag aldrig mer tänker handla men till fullpris? Ja.
 
Jag tror jag ska ge svärföräldrarnas stads affärer en chans efter jul istället. Samt hålla ögonen öppna på de webbshoppar som har den och som inte är Nelly. Eller om nån råkar springa förbi MQ och hittar den och känner "fanken, den där QfE är en bra tjej, jag tror jag ska hjälpa henne att köpa den här jackan!" så går det också bra=) God Jul på mig! Och er! Mest er när jag tänker efter- en jättejättejättegod jul till er allihop och ni ska veta att era fina kommentarer- inklusive den anonyma från Gnome Front Army- är bland de finaste julklappar jag kan få.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!