onsdag 14 december 2011

Idag är första dagen av resten av ditt liv

Morgonen började fantastiskt med kattbajs på golvet samt upptäckten av prenumerationen på morgontidningen gått ut.... Jag måste verkligen ta ett snack med katterna. När man bor så trångt som vi är det viktigt att alla kompromissar för att de goda relationerna ska kunna bibehållas, och att lägga fekalier på toalettgolvet klockan 06.00 för att man inte gillar sin nya kattsand är helt enkelt inte acceptabelt?
 
Idag ska jag fortsätta tja... diskutera med min chef, det verkar vara vår nya grej, och så ska jag ta en funderare på om jag inte vill gå på ett discoträningspass ikväll? Tål att tänkas på. Till lunch blir det vegetariska vårrullar samt ungefär 16 st av företagsclementinerna. *Hur skråen kunde jag låta bli julgodiset förra året? Var jag hypnotiserad eller nåt??* Dagens outfit består INTE av HMs Salanderkollektion eftersom den var slutsåld online redan klockan 6 i morse, den räckte väl lagom till de 22 pers som köpte upp alltihop för att lägga ut det på Tradera om tre dagar. *men ja ä int bitter....* och jag kom på sent igår kväll att jag tyvärr har ett fult hår och det måste åtgärdas. Skitjobbigt. Så är min dag. Hur går det för er?
 
Och pepparkakshus förresten... så klart är jag med och tävlar hos Monstermalla!
 

3 kommentarer:

  1. Mmmmmm clementiner - måste nog bemästra snoret och ta mig ner till ICA! Å du - rödvinstoddy - ganska rejält spetsad med konjak - jag halkade haha - funkade perfekt :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Våran kattsate pissar i diskhon i tvättstugan. Kan du prata med henne med?! Och hur kan du ha fult hår?! Klippte du inte dig för en vecka sen? Kram!

    SvaraRadera
  3. yeeey, jag gillar det godispimpade huset :D :D

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!