onsdag 21 april 2010

Lööööve- and gets high with a little help from my friends.....

Hittade de här ljuvliga små gubbarna på Chilli och kände att de nog måste bo hos mig.....


Sen hittade jag en sak till.... Och jag är kär i den med! Men frågan är om en varmblodig kvinna som jag verkligen ska köpa en kappa NU- jag kommer inte kunna använda den så fort temperaturen överstiger +3? Men finns den kvar i höst att köpa? Jag är en HM-junkie för att citera underfundiga CLE, jag vet inget om Odd Molly???

Så.... ni som vet: tror ni jag kan få tag i en Almost Black Lotta Lotta Long Coat i höst? Eller ska jag införskaffa en nu? Och var ska jag isf förvara den tills dess (med tanke på att vi bor i en skokartong)

Help me Molly-Wan Kenobi, you are my only hope.....





1 kommentar:

  1. Episode VII
    The hope!
    Kära bloggande medmänniska, som sann självuppoffrande Odd Mollyfantast kommer här några råd.
    Om du vill vara säker på att ha en Lotta Lotta kappa då höstens första kyla kan anas är det bäst att köpa den nu.
    Du kan säkert lämna in den hos någon Jediklan på förvaring under sommaren, de brukar ha gott om space he he...
    Har du tålamodet att vänta kan jag lugnt rekommendera Tradera, där kommer säkerligen en å annan komma ut till hösten, dessutom till något bättre pris.

    Er förtrogne
    /Yoda

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!