fredag 30 april 2010

Pip i luftrören

VarförvarförVARFÖR i helvete slutar brandvarnarbatterier att fungera mitt i natten? Det är ju aldrig så att man blir varnad på dagen, nej MITT I JÄVLA NATTEN ska det börja pipa varenda gång!!!

Märks det kanske att jag sovit ganska uselt i natt? Dr Evil blev varnad, han kom in och väckte mig med en ömsint klapp och ett påpekande om att "du kanske ska sova lite till, det är isf ok. Det står en stege i hallen och en brandvarnare, en kniv och ett sönderhackat batteri på diskbänken. Sååå jag drog mina slutsatser". *visst är min sambo underbart analytiskt lagd=)*

Laddad för Valborg! I kylen står en gigantisk smörgåstårta, i datorn ligger en halvfärdig jobbansökan, på armen sitter ett präktigt kettlebellsblåmärke och jag har pratat med föräldrarna till kompisen Mumlan ska fira Valborg med. Det är aldrig kul att släppa iväg sin 14-åring på Valborg av alla helger, men det är en jättebra tjej hon ska fira med, och efter att ha pratat med föräldrarna känner jag mig helt lugn, brudarna kommer att vara under kontroll. Odd Molla har vi med oss och hon ska underhållas med hjälp av sin kusin. Nu ska lägenheten städas och jag kläs på, ska ta ett varv i spåret så startar jag dagen bättre sen.
#såförbannattrött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!