måndag 19 april 2010

Skenet bedrar

Joråsåatt.... Man kan ju tro att denna oerhört nyttiga frukost bestående av havregrynsgröt, rivet äpple och kanel beror på att jag är en sån hälsosam människa. Häng gärna kvar i den tron, men tyvärr är den brutala sanningen att hela helgen gått i ett flygande fläng så ingen har hunnit handla- det var alltså helt tomt på frukostfronten!

Kommer utveckla helgens eskapader i ett senare inlägg, men just nu kan jag inte använda armarna efter ett osedvanligt grymt undergroundpass..... Sparar den lilla energin som finns till tvättstugan tror jag! (Slitit ur alla sängkläder inklusive täcken- bara för att upptäcka att hissen är trasig!! Sänd mig och min träningsvärk en vacker tanke är ni rara....)

Thank you for listening, over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!