onsdag 7 april 2010

Vart tog egentligen blandbandet vägen?

Fick en spellista av min dotter igår i födelsedagspresent- helt toppen! Vart tog egentligen det gamla hederliga blandbanden vägen? *blandband som i "nån form av sammanställning av musik efter eget tycke och smak", jag menar icke nödvändigtvis kassettband. När Molla hittade kassettband på en loppis i somras frågade hon vad det var, hon kände igen såna men kunde inte placera dem....* Det är verkligen en helt underbar grej att få av nån, både personligt och kärleksfullt!

Dr Evil jobbar över idag, och jag har inga som helst planer. Fick födelsedagspengar av Ömma Modern och Flygande Holländaren igår ägnade åt Rigaresa, men funderar på att lägga dem på ett träningskort- med utläggsrapport till jobbet betyder det att de kommer tillbaka på kontot precis lagom till resan *vilket betyder att jag inte hinner bränna dem på annat=)* Annars står inte mycket på schemat idag, sjukhusbesök med Mumlan, jobbansökan och bakning. Kom btw ut ur garderoben för Ömma Modren och FH igår angående att jag from juni är uppsagd, har ju inte berättat det förut då hon har en förmåga att oroa sig en del. Nu höll det inte riktigt längre, och lika bra det. Jag räknar fortfarande med att ha ett nytt jobb innan jag slutar det nuvarande. Dock fick jag ett litet deppbryt igår kväll när jag insåg hur många/få ansökningar jag skickat iväg, och hur många intervjuer jag är inbokad på... Deprimerande! Jag har varken råd eller lust att vara arbetslös ens en endaste liten månad!!

Dags att ta tag i dagen. Thank you for listening, over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!