torsdag 30 september 2010

Att folk aldrig kan sköta sitt jobb??

Nu har jag lugnat mig lite. Lite. Men ge mig några timmar till av kvalitetssäkring där en jävla idiot till kodare har suttit och länkat materialet fel precis överallt så ska ni få se på gnistor! *Jag hade mördat den lille jäveln med mina bara händer om det inte vore så att den sinnesfrånvarande fjanten som uppenbarligen tappats från skötbordet i tidig ålder ifråga är.... moi. Skit också. Nån borde ge mig sparken*
 
Dagens soundtrack var först Tegan And Sara (den ena av dem har den i särklass cooolaste frisyr jag nånsin sett tror jag!!)* men halkade därifrån vidare till The Baseballs – Umbrella och hamnade sen på The Baseballs – Pokerface- man blir bara så himla glad och dansig=)
 
När vi ändå är inne på temat- testa
 
*  o bara GISSA vilken av enäggstvillingarnas frisyr jag menar....=) 
 
 

6 kommentarer:

  1. Tar för givet att det är vänster syster?! Fast du kanske går igång på pottfrillor;) Kram!

    SvaraRadera
  2. Oooo du skulle bara veta... Jodå, visst är det den vänstra=)

    SvaraRadera
  3. Jag gissade också på "igelkott på uppåttjack och balsamkur".
    Är inte det där samma tvillingpar som hade en jättehit för typ 10 år sedan när de var 13-14 år?

    SvaraRadera
  4. Fish: Inte en susning? Kan det vara så? Jag vet sällan saker om band jag lyssnar på- jag lyssnar bara (till skillnad från min mamma: jag vet saker om henne, men jag lyssnar inte....)

    SvaraRadera
  5. Ingen bra kvalitetssäkrare där inte.
    Säger jag som är kvalitetssäkringssamordnare till yrket.;)

    SvaraRadera
  6. Chrissan: jodå, min kvalitetssäkring var det nog inget fel på (tror jag? Jag är ju som sagt var inte proffs på det=) men däremot vad jag gjort innan.... Men nu har jag tagit ett allvarligt snack med mig själv och fått mig att lova att jag inte ska göra om det!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!