måndag 11 april 2011

1 down, 9 to go.....

I vår familj är vi inte mycket för tårta.... Vi brukar beundra Skitsyster d y:s fantastiska konstverk, men ärligt talat äter jag tio gånger hellre en paj än gräddig tårta! Och nu hade vi ju faktiskt två födelsedagar att fira, så det blev kladdkaka (som jag ärligt talat inte heller är så förtjust i), citronkladdkaka (o mama HJÄLP så gott det är!) samt jordgubbspaj. Och glass. Ocg grädde. Och blåbärspaj i fredags och fika i Mumlans skola (underbara små kärleksmums)

Trots detta svullande har jag gått ner ett kilo. Fatta hur lycklig jag är??

Det här är min bikiniform nu. Den ska ned till Jar-Jar Binks-stuk!


Den här snyggingen fick jag av min lillebror... Can there ever be too much Star Wars in a house? =)

5 kommentarer:

  1. Ooooooh ljuva bild! Citron-kladdkakan ser livsfarlig ut:) Kram

    SvaraRadera
  2. Kladdkaka är gott tycker jag. Och alla andra tårtliknande saker...

    SvaraRadera
  3. Paj is da shit! Herregud!!! Om man filmade mig äta paj så skulle det bli lite som att se komodovaranödlor sluka en spädgris. Porr för feaders...

    SvaraRadera
  4. Fish: herregud. Nu kan inte ens jag få den bilden från näthinnan....

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!