tisdag 5 april 2011

Som om man skulle äta choklad till frukost liksom??

Det är vårregn ute!! Jag vet att det anses lite perverst att gilla regn, men när det är vår och solregn tycker jag bara det är helt ljufvligt må jag säga. Jag har sovit som en gris (lite för gott- när man blir väckt av sjusovaren numero uno Odd Molla en timme efter att man borde gått upp börjar inte dagen så bra), jag har haft en stärkande cykeltur till jobbet, jag har i princip bara skojiga knyta-ihop-säcken-grejer att göra idag, jag har en mumsig lunch med mig (tacogratäng med kyckling. Fantastiskt gott) och i helgen ska jag på ölexpo och lära mig dricka öl som en riktig snobb! This is gonna be sooooo en bra vecka!
 
 
Dagens bästa kommentar samt svar på tal kommer från min kollega....
 
-Men vaffaaaaaaan Olle, sitter du och äter choklad till frukost?!?
*Djupt indignerad* - Nej det gör jag VERKLIGEN inte! Det är faktiskt nougat.

2 kommentarer:

  1. Hellre choklad än nougat. Och visst kan jag äta choklad till frukost om det kniper. På wienerbröd till exempel.

    SvaraRadera
  2. Skulle nog också kunna offra mig och käka choklad till frukost! Hellre det än nougat;) Kram!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!