torsdag 7 april 2011

Idag....

.... är jag hungrig och trött. Kan för mitt liv inte begripa varför? Jag menar EXTREMT hungrig, på den nivån att jag satte i mig min lunch och hade kunnat äta lika mycket till? Jisses.
 
Jag fick presentkort på två sportaffärer av Dr Evil igår *samt tulpaner, så ingen ska tro att min man är en oromantisk knöl. Det är han inte- jag hade faktiskt önskat mig presentkort=)* så nu ska här införskaffas ny träningsbh samt skor. Ikväll blir det body combat!
 
Sen har jag köpt en present till mig själv med, och tänker köpa ytterligare en- en cognacsfärgad handväska. Så rekorderligt vuxet liksom? Det blir faktiskt mitt livs första bruna handväska!

2 kommentarer:

  1. Jag kliver in och grattar i efterskott!
    Och sannerligen, det är vuxet med cognacsfärgad handväska! ;-)

    SvaraRadera
  2. Blir man vuxen med brun handväska? Kanske ska slå till på en då;) Kram!

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!