lördag 9 april 2011

Klädprovning

Idag har jag testat 21 (Tjugoen. T J U G O E N. Jag säger det igen: tjugofuckingen stycken!!!) bh-ar. Jag kom hem med en. Som dessutom var halvbra... Men den kostade 50 spänn, funkar idag, som vardagsbh sen och jag tyckte ändå det var bättre en den för 600 som satt sådär och dessutom var skitful, och när jag invände att den halkade ner, verkade för stor och- faktiskt viktigt- var APFUL så snörpte Twilfit-människan på munnen och talade om att "då kan hon faktiskt inte hjälpa mig när ingenting tycks duga" (jag hade dissat en grisrosa precis innan med hänvisning till att jag ska ha den till en svart klänning med ganska genomskinligt liv- jag är så himla kräsen liksom?!


Ty i afton ska jag och Dr Evil på ölexpo och då ska min klänning luftas för första gången! Men dessförinnan ska jag baka citronkladdkakor till firandet i morrn... Hej GI liksom? Not.

6 kommentarer:

  1. De bästa bh-arna jag har är från Twilfit och kostar därefter.Men senaste bh-inköpen gjorde jag på Lindex för typ halva priset i jämförelse med Twilfit, men så är de också bara halvbra vardagsbh-ar...

    SvaraRadera
  2. Citron-kladd kakor?! Lägg ut bild snälla så får jag dreggla lite. Har dina cupcakes med choklad och hallon väldigt färskt i minne;) Kram

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Stavar som en kratta idag....

    Chrissan: Jo jag har hört flera som sa det, men då vill jag ju hitta en bra, en perfekt, och i det läget pyntar jag gärna 590:- Men när den halkar ner från axlarna, glipar i kupan och har konstiga dekorationer och vita sömmar på det svarta (skitfult om du frågar mig) då är den ju inte perfekt? Varför ska jag betala det då? Men jag har en insiderkontakt som jobbat på Twilfit tidigare, jag ska gå dit med henne istället så löser det sig nog=)

    Linda: Jodu.... denna är så ljuvlig att jag inte ens bakat den sista halvåret för jag kan inte låta bli den- det du!=)

    SvaraRadera
  5. Change! Säger bara "Change"! Det är dit man ska gå när man vill köpa BRA BH till ok pris. Underbar personal som mäter, plockar fram och justerar. BH är skit att behöva prova miljarder utav och det är ändå ett av de viktigaste klädesplaggen för de flesta kvinnor. Utan en bra BH som sitter som den ska så sitter inte de andra kläderna bra heller! Ha en riktigt trevlig kväll på ölexpo!

    SvaraRadera
  6. 21 provningar ? Jisses ! Fast jag håller med fullsatändingt ! Det är en jevvla pärs att köpa nya så jag sliter ut mina till MAX innan ny letning börjar.
    (å skulle jag hitta någon som sitter kalas, då köper jag ett litet lager )
    Jag har provat "dyra" märken, typ från twilfit osv... men faktum är att jag gillar LINDEX ! DÄR har jag hittat mina senaste, å jag vill inte ha massa "trams" som brodyr å grejer som lyser igenom .
    ♥Åsa

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!