tisdag 12 april 2011

Ljudbok

Igårkväll tog jag en välförtjänt powerwalk... Jag hade velat njuta betydligt mer av dagsljuset än jag fick, men en rejäl dos vårluft är bättre än inget=) I öronen hade jag Leffe GWs "Den döende detektiven"- sådär om ni frågar mig? Men jag har bara hört en timme än, jag ska ge den ett antal powerwalkschanser till.
 
Har ni några tips på bra ljudböcker? Inga må-bra-reflerktera-in-i-dig-själv eller tunga filsosofiska verk, utan antingen lättlyssnade in-genom-ena-örat-ut-genom-andra eller deckare. Samt spannet däremellan. Alla tips emottages dock tacksamt!

2 kommentarer:

  1. Läckberg, M Jungstedt, Theorin är deckar jag har kört med i ljudboksformat. Perfekta! :)

    SvaraRadera
  2. Deckare ska det ju stå förstås, men det förstod du väl antar jag. ;)

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!