söndag 17 april 2011

Doft av Gucci och fläskstek

Hade en fantastiskt trevlig kväll igår med Mrs Metal och hennes lovely norska väninna, så idag mår jag väl som jag förtjänar=) Eller ja... jag mår faktiskt bra! Däremot har jag lyckats låsa in mina nycklar i sommarstugan, så jag kommer ingenstans *höjden av klantighet* Jag får helt enkelt vackert sitta här tills Dr Evil och Mumlan kommer hem från kyrkan, husets konfirmand börjar få lite ont om tid att få till alla gudstjänster hon ska hinna få in så just nu är vi extremt kyrkliga av oss i det här huset! *"Vi" är i princip alltid Dr Evil. Men jag har faktiskt lovat att följa med på en midnatssmässa! Vad gör man inte för andligheten liksom?*

Den fantastiska norskan från igår luktade så fantastiskt gott så jag nästan ville hångla med henne (vilket jag inte gjorde. For the record. Jag hånglar enbart med Dr Evil och aldrig med kvinnor, hur gott de än må lukta- och den här luktade bara så fruktansvärt gott!!!!) Jag fick ur henne att det var Gucci, och när jag googlat idag har jag kommit fram till att det var Envy me, men jag har bestämt för mig att flaskan var grön? Och de jag hittar på nätet ser rosa ut.... Kan nån hjälpa mig här?

Ja jag ska så klart fråga henne igen vad det var för doft. Men det tar ju såååå förvanskat lång tid innan hon och Mrs Metal är tillbaka från sin promenad? Och jag vill ju veta nuuuu?

Nu ska jag steka en aprikosspäckad fläskstek. Det ni- det luktar inte helt fel det heller och förhoppningsvis räcker det som doft för att Dr Evil ska vilja hångla upp mig=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vassego, här är Pratpinnen!