fredag 8 april 2011

Har jag legat i ide eller nåt?

Jag är så HUNGRIG!!! Jag har varit hungrig sen igår morse, och det tycks vara helt omöjligt att göra nånting åt det tillståndet? I morse på radion pratade de om vad som skulle bli ens sista önskan om man var dödsdömd, och av nån outgrundlig anledning kommer ju alltid mat upp som ett alternativ där, har ni tänkt på det. Mitt val skulle definitivt bli stekt fläsk med löksås! *ungefär som det här med "vad skulle du göra om du blev man för en dag" och alla kvinnor säger kissa ute och ha sex. Själv skulle jag passa på att olla allting jag såg på kontoret på mitt förra jobb. DET är humor! Dålig sådan, men ändock humor*

Vad skulle ni äta om ni hade en sista önskan? Eller för den sakens skull göra?

6 kommentarer:

  1. Jag skulle äta kött o pommes i mängder. Om jag var man för en dag ligger tanken på sex väldigt nära.

    SvaraRadera
  2. Jag skulle nog vija gå loss på ett dessert-bord! Kram! (Är du mätt nu förresten?)

    SvaraRadera
  3. jag skulle äta räkor så de bara sprutade ur munnen! :D
    grattis i efterskott!

    SvaraRadera
  4. Oj den var svår... Troligen potatisgratäng... Bakpotatis med rejäl sallad, ingen äcklig röra utan fräsch o krispig sallad. Semlor. Tarte limone. Mörk choklad med chili. Jordgubbar och hallon med vaniljglass, vispad grädde och chokladsås. Nej, kan inte välja.Men du... Senast jag var oförklarligt hungrig gick jag till läkaren och fick ställd diagnosen magkatarr. Sedan gick det sisådär sju en halv månader till och jag födda min dotter... ;) Jojo, det är sant och såklart upptäckte jag det ett tag senare men bytte faktiskt läkare...Jäkla magkatarr... fniss

    SvaraRadera
  5. Ett gott kött med en cremig potatisgratäng och en himmelsk vaniljdessert, chokladdoppade jordgubbar och vispgrädde efter;)


    Kramis
    Adela

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!