måndag 18 april 2011

Veckan värsta bästa

Igår svullade jag i mig en hel påse ostbågar. Så mycket kolhydrater som det blev på en gång är nog vad jag fått i mig per vecka eller nåt annars sen jul.... och straffar sig gör det med- idag är jag bakfull (jupp, blir som bakfull av att äta kolhydrater) som en liten gris. Det ska väl hålla mig på den smala vägen i fortsättningen tycker man=)
 
Annars är det här en fantastiskt bra vecka... idag ska jag äta glass med tre rara fastrar (barnens, inte mina. Och jag ska inte äta glass utan bara lapa solsken- en bakfylla per vecka får banne mig räcka!), i morrn får jag lite miljöombyte i form av tjänsteresa till vackra Helsingborg, och på torsdag har Dr Evil ett skojigt evenemang. Barnen har påsklov, det ska bli strålande väder och vi ska för en gångs skull vara hemma i påsk. Det kommer bli kanon!
 
P.S Och jag hittade parfymen sen, fast då för bara 795:- Och då måste det väl ändå vara ett fynd, eller hur? :-P

3 kommentarer:

  1. Typ halva priset ju. :)
    Glass... mmm... hur kan du låta bli?

    SvaraRadera
  2. Kolhydrater i ostbågar ? Allvar ?
    Mooooahahaha, skojjade... men jag kan åxå LÄTT svulla i mej en hel påse :-) Mumsfilibabba :-)

    SvaraRadera
  3. Ja men tusen tack! Det är ju därför jag ibland vaknar bakfull utan en droppe alkohol i mig. Det har jag aldrig tänkt på.

    När är du på väg hit igen? Var så roligt att träffas, fast nu är det ingen bandy.

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!