söndag 12 februari 2012

Ack, vad är väl en bal på slottet?

Det är mycket man vill ha.... Jag har suttit och trängtat hela morgonen. Nu fyller ju inte jag år riktigt än, eller ens i närheten av nu- och när jag fyller vill jag ändå bara ha getter eller andra välgörenhetspresenter för allt annat skulle kännas väldigt fel- men om? Om jag bara fick önska fritt?

Först och främst:


Ett badkar med tassar. Inte bara för att det är fantastiskt fint, utan även för att jag ska kunna hålla rent under- jag HATAR skitiga badrum?!
Nya ögonfransar. Och ärligt talat, det finns inte en chans i helvete att jag lägger de pengar som Neulash kostar, då testar jag hellre ett budgetalternativ och funkar inte det fortsätter jag hellre vara ful.
En weekend i Prag med Dr Evil. Eller en vecka på Gotland eller Tunisien med hela familjen.

En underbar liten hatt!! Finns på Folk Malmö och det är där jag lånat bilden.

Monark Cupcake.... Jag är banne mig värd en bra cykel!! Jag tillryggalägger ett par mil om året på sådana här fordon kan man väl lugnt säga....



Sist men inte minst: det här är banne mig bästa lipbalmet som finns! Numera har jag inte riktigt koll på vilken apotekskedja, men det brukar ligga vid kassan- köp det! Det är grymbra!

Jag fortsätter drömma ett tag till tror jag=)

1 kommentar:

Vassego, här är Pratpinnen!