söndag 19 februari 2012

Glasklart och glashalt


Seriöst. Dr Evil och jag hade spöat SKITEN ur alla andra om vi varit med i På spåret! Vi ska bara bli kändisar först så kommer inbjudningarna att ramla in.

Vaknade i morse, såg det fantastiska vädret och insåg genast nödvändigheten av en promenad- en sån chans till sol för ju bara inte försittas!! Jag kom 200 meter innan jag insåg att världen, precis hela världen, i alla fall den lilla del av staden där jag bor, var täckt av is.... jag kom 200 m till innan jag gav upp, slank in på macken och köpte en DN för att sen gå hem och sätta på kaffet istället. Men intentionen var god.....

3 kommentarer:

  1. Ja men det är klart, intentionen var god! :D

    SvaraRadera
  2. ha ha ha :) jamen precis, den var god ju:)))kram kram du härliga människa:)

    SvaraRadera
  3. Grattis. Själv satt maken o jag mest och tittade på varandra och sa "Ska man kunna det där?" efter varje svar de spottade ur sig. Assvåra frågor i finalen och överraskande duktiga deltagare!

    Påminn mig om att aldrig spela TP mot er.

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!