torsdag 16 februari 2012

Utebliven rysskyla

Det hade först snöat, sen töat, sen fryst och i morse skulle jag ta bilen.... så här i efterhand hade det gått fortare att cykla den knappa milen än att skrapa bilen och ta sig genom morgonrusningen. Men klockan var åtminstone inte halv fem, så jag var rätt nöjd ändå! Men ack ack ack vad jag ser fram emot att få hämta min cupcakecykel! Bara färgbeskrivningen- vaniljgul och jordgubbsrosa! Fantastiskt!
 
Men tydligen har alla andra rysskyla? Jag hade bara -3 i morse, vilket väl känns rätt ok? En bra kofta så är man oftast i hamn. Vilket föranleder mig att fråga... alla ni Odd Molly-experter där ute: har jag drömt, eller fanns det inte från början en ärtgrön Fedden Knit? Som aldrig gick i produktion? Ooooo vad jag gillar ärtgrön. Otrolig färg, och otroligt glädjeframkallande!
 
 
Dagens soundtrack- visst känner ni väl riktigt hur det spritter i fötterna?  (och ikväll SKA jag dansa zumba med min äldsta dotter! Eller med och med... på samma pass i alla fall)
 

3 kommentarer:

  1. Så orättvist - min termometer visar minus 11 ;) Om ärtgrön Fedden vet jag inget men nog 17 hade det varit läckert!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Här var det minus 16, inte direkt rysskyla, men kallt ändå...
    Kollade du rätt på termometer ?
    Ps, vad f** är en Fedden Knit?

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!