onsdag 8 februari 2012

Ingen har sett Fantomen utan kläder

Idag mår jag i princip bra.... Jag låter fortfarande som en gammal pråm, men har ingen feber och har bara sett ett avsnitt av Once upon a time *huvudsakligen beror detta på att det bara var ett kvar att se.... men det hör inte hit!* samt bakat surdegsbröd. Och pratat med min nya uppdragsgivare. Och bestämt outfit. Han undrade om jag hunnit göra e-learninggrejen de skickade mig som länk, men det hade jag tyvärr inte- duuuuh, hur skulle jag BÅDE hunnit bestämma outfit och gjort säkerhetsgenomgång liksom?! Vem tar han mig för? Man får väl prioritera! Men han lät trevlig och lagom förvirrad, vilket jag ser som ett gott tecken.

Så, till den viktiga frågan- vad är det nu då jag ska ha på mig? Jo:

Nya byxor *haha*...

med en piffig liten dragkedja på stjärten? Och så håller de in magfläsket med!
....ny kofta *haha*...

mellandagsreafynd som jag spanat på läääänge
...gamla skor *haha*....

Hur kunde jag nånsin tveka en sekund på om huruvida jag skulle ha de här eller inte? Jag ÄLSKAR dem!

Nätshoppingen för Dr Evils alla-hjärtansdagpresent gick sådär, och följdaktligen måste jag faktiskt ge mig ut idag.... Men det ska nog gå rätt bra. Jag har en fin bil och det är en enda affär, en affär som dessutom inte är så frekventerad så här dags. Så det ska nog funka.

Och så är jag på jakt efter den här med! Tips på var man kan få tag på den mottages tacksamt!


Det går bra att ge mig en sån som present också! :-D

Och vadan alla dessa "haha"? Är det verkligen bara jag som lyssnat på Trazan och Banarne? Jag kunde de flesta av deras grejer utantill när jag var liten- jupp, vi bodde på landet och jag var tjock och hade inga kompisar- och så även denna, men nu har jag faktiskt glömt till och med vilket sammanhang den var med? Men det var nånting med "Pelle!! Hur vill du se ut?" Typ. Då klarnar det va?

4 kommentarer:

  1. Snygg aoutfitt! Men du täcker ju hela stjärten om du väljer den tröjan till. Ha en luftig blus nedstoppad i dom vettja! :)

    Choklad med saltlakrits? Det har jag inte sett någon. Men hojtar om jag ser någon. Eller ännu hellre. Köper en och ger dig!

    SvaraRadera
  2. Ååhh, den där koftan vill jag ha!!

    Nenny skrev förresten att den där chokladen inte var ngt att hänga i julgranen =)

    SvaraRadera
  3. Den chokladen måste jag testa!

    SvaraRadera
  4. Jag älskar dom där byxorna, har två olika par! Som sagt dom kan trolla bort det mesta :D

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!