torsdag 16 februari 2012

Kontorsbus vi minns


Min projektledare bad mig boka hotellrum åt honom idag. När jag frågade efter särskilda preferenser, sa han att han ville ha- citat- fri parkering och att man fick ta med sig sin tama pingvin.

Alldeles nyss fick jag höra via en annan kollega att han visat upp sin bokningsbekräftelse från hotellet jag mailat honom och undrat hur i helvete jag lyckats få med "SPECIAL BENEFIT: Penguins x 8, will be stored in reception when not in use, to be charged company X" och hur han skulle kunna få in det i reseräkningen?

Mohahahaha. Om han ger mig semlor i morrn kanske jag ger honom orginalbekräftelsen till sin reseräkning. Men bara kanske.

4 kommentarer:

  1. Hahahahaha! Vansinnigt roligt. Det ska jag komma ihåg.

    SvaraRadera
  2. Haha, riktigt roligt! Ska tipsa om den på min blogg om det är okej?
    http://kontorsbus.blogg.se/

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!