lördag 18 februari 2012

Happy lördag!


Så här ser jag ut när jag vaknar på mornarna..... jag har gigantiska mängder hår, är självlockig och de enda egentliga alternativen för att kväsa det är att brutalklippa av det- helst medelst maskintrimning- eller att låta det växa vilt. Vi syskon har samma hår allihop (fast Skitbror har även ansiktet täckt av det!) och två av oss kör första alternativet och de andra två det andra. Så om ni ser den Fruktansvärde Yeti gå runt på Linkans gator kan det mycket väl vara min lillebror. Tycker ni att ni ser den Fruktansvärde Yeti och den Fruktanvärde Yetins Fruktansvärde Yeti-dvärgpudel kan det vara jag och min lillebror som är ute och går tillsammans.


Idag ska jag hämta min fina, fina cykel! Idag snöar det..... men det är snäll snö, sån som inte gör ont i ansiktet när man cyklar *sån snö som jag gissar är en av anledningarna till min brors skägg- han cyklar en del!! Så ja just det..... ser ni den Fruktansvärde Yeti som cyklar enhjuling mitt i vintern, mitt i stan så finns det inga som helst tvivel- det ÄR min bror i så fall!!* så det bör gå bra- om inte annat har jag ju en fantastisk cykelhjälm!

Sen ikväll After Work som födelsedagsöverraskning- födelsedagsbarnet jobbar lördag, därav AW- och därefter middag för att fira Skitsyster d ä födelsedag. Happy lördag helt enkelt!

3 kommentarer:

  1. Jag är visserligen trött å sliten men gapskrattade åt bilden på vårt statsöverhuvud och dina beskrivningar av familjens hårväxt :D Tack! Nu blir det soffläge utan gapskratt en stund.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Haha! Vilken fin bild på våran monark du har grävt fram! Oc´h beskrivningen av dig och dina syskons hårväxt är helt hysterisk!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Ha ha, du är ju helgalen! Störtskön beskrivning av knugen, dig, syskonen, yeti och pudeln :-)
    Kram

    SvaraRadera

Vassego, här är Pratpinnen!